Ölüme İnat – 2

Kategori: Şarkı Sözleri

Bu 21’lik yolculuğuma bir şarkılık mola.
Doğdu sorumluluk duygularım, hayat girdi zora.
Nefes almam gerekliydi, oksijen değildi kova.
Kimse fark etmedi bir bok, zaten olmuyordu soran.

Her hafta bir parti, uyku düzeni falan yalan.
Nereye gitti paran, adamların birçoğu palavradan.
Uzak okuldan ve aileden ve boş kalan zaman.
Birkaç şarkı yazmak fakat, şarkılar da paçavradandı.

Düzen desen yok bir boşluk içindesin daima.
Ve her dostun hain artık, her hayal bir facia.
Yakınlarım öldü, zaman denen şey hep payedar..
Ve bunların hep aynı döneme denk gelmesi manidar.

Bu kez sağlam düştüm, bir daha kalkamıcam galiba.
Gece bile küs buruk yüzüme gülmüyordu afitab.
Olgunlaşıp, yorgun düşen ruhum hep bir mani var hayata dönmeme
Fakat uyanma vakti haydi kalk.

Nakarat
Göremediniz değil mi ben gibi?
Bazen ben bile göremedim kendimi zaten.
Gün doğacak yine, belki de ben yine,
Kendime yazıcam derdimi.

Ben, yine yazıyorum ölüme inat hey.
Yine yazıyorum, ölüme inat hey.
Yine yazıyorum, ölüme inat hey.
Ölümüne yazıyorum, ölüme inat.

Verse 2
Belli bir hedefim yok -hep uyku- gözüm seğirmiş.
Hem anladım ki tanınmak falan da çözüm değilmiş.
Tabii ki hoş bir şey fakat, ağır geldi bünyeme.
Can sıkıcı tek bir fotoğrafla gelip durmam gündeme.

Nedensizce bir hasret oluştu eski günlere.
Bakınca garipsiyorum hem de geldiğim bu günlere.
Bir aydınlık arıyorum, bu karanlık dönümlere.
Hem söylesene neden güleyim, sebep yokken gülmeme?

Bu depresif tavrı dışarı vurmak yoktu yapımda.
Ve hayır diyemediklerim de bekliyordu kapımda.
Gereksizdi sanıyorum ki yarışmalara katılmam.
Ve bir bok değiştirmiyordu karı ve kızla takılmak.

Esrarından hapından, uzak dur dedim kapılma.
Zaten silineceksin bir gün, adın kalmaz akılda.
Sadece daha güzel ve düzenli bir hayatın peşindeyim ben ölüme inat görürsünüz yakında.

Nakarat
Göremediniz değil mi ben gibi?
Bazen ben bile göremedim, kendimi zaten.
Gün doğacak yine, belki de ben yine,
Kendime yazıcam derdimi.

Ben, yine yazıyorum ölüme inat hey.
Yine yazıyorum, ölüme inat hey.
Yine yazıyorum, ölüme inat hey.
Ölümüne yazıyorum, ölüme inat.

One thought on “Ölüme İnat – 2

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Required fields are marked *.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>